Jakie warunki musi spełnić architekt by zaistnieć w sieci?
Autorem artykułu jest Agnieszka Bartoszewska
XXI wiek to czas Internetu i prowadzenia biznesu w sieci www. Bez wątpienia możemy stwierdzić, że wszelkie możliwe transakcje biznesowe zachodzą przede wszystkim za pomocą świata wirtualnego. Każdy, kto chce sprzedać swoje usługi czy towary musi zadbać o odpowiednią reklamę w Internecie, by dotrzeć ...
XXI wiek to czas Internetu i prowadzenia biznesu w sieci www. Bez wątpienia możemy stwierdzić, że wszelkie możliwe transakcje biznesowe zachodzą przede wszystkim za pomocą świata wirtualnego. Każdy, kto chce sprzedać swoje usługi czy towary musi zadbać o odpowiednią reklamę w Internecie, by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skutecznie zachęcić ich do wyboru właśnie tych usług oferowanych na stronie www. Zarówno firmy jak i pojedyncze osoby muszą zdawać sobie sprawę, że reklama internetowa to w tej chwili podstawa. Posłużmy się przykładem architekta. Jakie warunki musi spełnić architekt (i jego strona), by zaistnieć w sieci i zdobyć klientów?
Przede wszystkim architektura jest dziedziną sztuki i wytwory architektury również mogą być nazywane sztuką. Strona internetowa, która ma reklamować sztukę także musi być w jakimś stopniu nawiązaniem do wybitnej twórczości. Oznacza to, że architekt musi zadbać o to, by osoba wykonująca jego stronę wykazała się nieszablonowymi rozwiązaniami i czymś, co zaskoczy klientów i pozwoli im wciągnąć się w treści strony i z zainteresowaniem chłonąć informacje o usłudze.
Drugą poważną kwestią są projekty na stronie. Każdy szanujący się architekt powinien zamieścić na swojej stronie przykłady swoich prac, zarówno szkice jak i wykonane już projekty, jeśli oczywiście takie się zdarzają. Klient lubi widzieć efekty pracy i mieć jasność co do jakości oferowanych usług. Nikt nie lubi kupować kota w worku, dlatego strona bezwzględnie powinna zawierać kilka przykładowych projektów, które pozwolą stworzyć klientowi obraz umiejętności i kompetencji danego artysty inżyniera. Oczywiście mogą to być prace wykonywane na studiach czy na stażu, ale ważne aby były oryginalne i należące do właściciela strony.
Kolejna ważna sprawa wiąże się z poprzednią. Mianowicie chodzi o portfolio zawierające projekty. Musi być ono ciekawie skonstruowane. Nie może ono przedstawiać monotonnych obrazów np. samych domów, a na koniec samych mieszkań. Dobrze by było, aby dostępne były dwie opcje: przeglądanie wszystkich prac w jednej galerii oraz przeglądanie tematyczne (podzielone na działy: domy, mieszkania, większe realizacje, makiety itp.). Klient musi wciągnąć się w oglądanie takich obrazów jak makiety, zdjęcia, domy, szkice itp. Co więcej, należy zamieścić idealnie dopracowane projekty, ale również ręczne zarysy czyli szkice ogólne, które robi się „na szybko, od ręki”.
Równie ważnym elementem jest to, aby architekt na swojej stronie informował o posiadanych umiejętnościach dodatkowych i znajomości różnych programów. Jeśli osoba ta zna się bardzo dobrze na programach autocad czy 3d studio należy o tym bezwzględnie wspomnieć. Dla niektórych klientów przygotowanie teoretyczne i obsługa programów znaczy dużo więcej niż umiejętność tworzenia pięknych projektów i rozbudowana wyobraźnia.
Jeśli strona architekta spełni powyższe kryteria to można być pewnym, że klienci będą chętnie zaglądać na stronę reklamową i korzystać z oferowanych usług. Należy zawsze pamiętać, że dobra reklama i rzetelność w jej tworzeniu to podstawa udanego biznesu.
---
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz