piątek, 19 listopada 2021

Jak zakupy przez internet mogą ułatwić życie czyli co naprawdę zyskasz kupując zwykłe worki do odkurzacza

Czy zastanawiałeś się nad tym ile czasu spędzasz w pracy, ile na zakupach a ile z rodziną i dziećmi? Jeśli odpowiesz uczciwie na to pytanie to zobaczysz jak mało czasu zostaje ci dla najbliższych. Do pracy chodzić musisz, a co zrobić aby więcej przebywać z dziećmi? Jak zaoszczędzić czas a przy okazji i pieniądze?

Z pewnościa dzisiajsza mlodzież nawet sobie nie wyobraża jak wyglądały zakupy jeszcze jakieś 20 lat temu, a filmy z czasów PRL-u to dla nich po porostu zupełnie inna obca rzeczywistość. Stania w kolejce kojarzą im się wyłącznie z oczekiwaniem do kasy w supermarkecie a wielogodzinnego stania w kolejce za mięsem po prostu sobie nawet nie mogą wyobrazic. Ja to wszystko dobrze pamiętam! Ile czasu się zmarnowało na polowanie praktycznie rzecz biorąć za wszystkim, nu może z wyjątkiem octu.

Porównując te czasy z tym co mamy teraz nie przestaję się dziwić jak szybko zachodzą zmiany, jak zmienia się otaczajaca mnie rzeczywistosc i ludzie oraz jak szybko się zapomina to, co przeminęło. Lepiej nam się powodzi, jezdzimy swobodnie po świecie i mamy wymarzoną demokrację. Powstały nowe firmy, nowe szkoły, nowe banki i bardzo dużo nowych sklepów. Wydawało by się, że niczego nam już nie brakuje do szczęscia…. A ja wciąż nie lubię chodzić po sklepach… Dlaczego? Dlatego, że mimo zawalonych towarami sklepów wciąż marnuję strasznie dużo czasu na zakupy. Wydawało by się, że to co piszę to absurd, a jednak to rzeczywistość. Co z tego, że wszędzie jest pełno wszystkiego, ale tak naprawdę wartościowych rzeczy i w rozsądnej cenie nie znajdziesz tak łatwo i szybko. Często przypomina mi się powiedenie mojej babci, która była nadzwyczajnie rozsądną kobietą i dobrą gospodynią: czasami jest łatwiej zarobić pieniądze aniż mądrze je wydać”. Dlatego staram się racjonalnie robic zakupy.

Pewnego dnia, kiedy odwiedziłam kilka sklepów w poszukiwaniach worków do mojego odkurzacza, i gdy w żadnym z nich nie znalazłam odpowiedznich dla mnie, powiedziałam sobie, że dosyć marnowania czasu i trzeba coś z tym zrobić! Przecież nie mogę ciagle biegać i szukac zwykłych worków!!!! Szkoda życia! Wysiadając z autobusu spotkałam koleżankę i podzieliłam się z nią swoim zmartwieniem. Ona właśnie i doradziła mi jak wyjść z zaistniałej sytuacji. Okazało się , że ona również miała ten sam problem ale na szczęscie znalazła wyjście – kupowanie worków w specjalstycznym sklepie internetowym w którym są wszystkie typy i rodzaje. Po prostu wchodzisz na stronę, wybierasz i zamawiasz.

Żadnego biegania i szukania. Życie jest zbyt cenne i piękne i przemija tak szybko aby go marnować na ciągłe chodzenie po sklepach! Jeśli i Państwo jesteście tego samego zdania zapraszam po worki i filtry do odkurzaczy.

----------------------------------------------------------------



Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

7 komentarzy:

  1. w internecie kupi się też to czego nie ma stacjonarnie, na przykład dekoracje okien, pluszowe dywany, czy obrusy na okrągłe stoliki. poza tym w internecie zawsze będzie taniej

    OdpowiedzUsuń
  2. sklepy internetowe to często jedyna opcja by kupić różne ciekawe rzeczy do domu np. oryginalne obrazy do salonu, puchate wykładziny, czy też szklane dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w internecie kupuję rękodzieło, bo w mieście nie ma żadnych targów ani sklepów z wyjątkowymi rzeczami. w sieci zamawiam poduszki handmade, dziergane koce i dywany, czy inne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  4. worki do odkurzacza to nawet w drogerii czy supermarkecie się kupi bez problemów, nie ma co płacić za przesyłkę :P w sieci kupowałam ostatnio dodatki do wnętrz typu biała serweta na stół,świeczniki, dekoracyjne talerze, bo takich stacjonarnie się nie dostanie

    OdpowiedzUsuń
  5. e tam worki, to można kupić wszędzie, nie przesadzajmy :P ale faktycznie jak ktoś wyżej wspomniał rękodzieło, sztuka i tym podobne to tylko w sieci, u mnie stacjonanie się tego nie dostanie. obrazy malowane na płótnie czy nawet ciekawe grafiki w sieci znajdziemy bez problemu i tylko tam warto się zaopatrywać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sklepy internetowe to prawdziwe wybawienie kiedy chce się kupić rzeczy nietypowe np. stolik ze spieku kwarcowego, bawełniane dywany, czy tapicerowane łóżka. stacjonarnie takowych nie ma, a jak już są to bardzo drogie. a w sieci kupimy je o wiele taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Internet pozwala wykonywać szybkie zakupy i to w konkurencyjnych cenach, można kupować o każdej porze dnia i nocy, sklepy są na tyle dobrze prosperujące, że praktycznie na drugi dzień można mieć już zamówienie u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Budowa i remont domu - porównaj ceny